Najczęściej zadawane pytania

1. Jak złożyć zamówienie?
  • Zamówienie można złożyć telefonicznie, mailowo a także przez sklep Mirjan24.
2. Czy jest możliwość zmiany wymiarów mebli?
  • Nie ma możliwości zmiany wymiarów mebli.
3. Czy Ledy są dołączone do każdego zestawu?
  • Ledy nie są dołączone do każdego zestawu, przy danym zestawie widnieje informacja o tym czy są zawarte w nim ledy czy też nie.
4. Czy mamy wystawę mebli?
  • Tak, posiadamy wystawę w siedzibie firmy w Łęka Mroczeńska 102.
5. Jest możliwość zakupów na raty?
  • Tak, oferujemy sprzedaż mebli poprzez system ratalny, widoczny przy każdym produkcie.
6. Czy firma Mirjan24 realizuje usługę montażu mebli?
  • Nie realizujemy montażu mebli. Do każdego zestawu dołączona jest prosta i zrozumiała instrukcja.
7. Czy wysyłamy próbniki?
  • Niestety nie mamy możliwości wysyłania próbników. Wszystkie informacje dotyczące tkanin i ich kolorów zawarte są w specyfikacji mebla.
8. Czy mamy sklepy stacjonarne?
  • Nie. Sprzedaż produktów odbywa się wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego.
9. Czy jest możliwość zmiany materiału?
  • Nie ma możliwości zmiany materiałów z jakich wykonane są meble zarówno twarde jak i tapicerowane.
10. Jak anulować złożone zamówienie?
  • Aby anulować złożone wcześniej zamówienie należy wysłać wiadomość drogą mailową na adres: biuro@mirjan24.pl
11. Jak sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?
  • W celu uzyskania informacji dotyczącej stanu realizacji zamówienia należy napisać zapytanie droga mailową na adres: biuro@mirjan24.pl bądź skontaktować się telefonicznie +48 513 001 946.
12. Jaki jest okres gwarancji?
  • Na wszystkie zakupione meble w sklepie Mirjan24.pl udzielamy 24 miesiące gwarancji.
13. Co zrobić aby zareklamować meble?
  • Aby zareklamować meble należy wypełnić formularz reklamacyjny http://odys.meblemirjan.pl/reklamacje/main/?lg=pl oraz dołączyć zdjęcia uszkodzonych elementów jak również ich symbole, znajdą je Państwo na instrukcji montażu dołączonej do zestawu.
14. Gdzie składać reklamacje?
15. Jak wygląda realizacji reklamacji na meble tapicerowane?
  • Po otrzymaniu kompletnej reklamacji wysyłany jest serwis który ustala rzeczywisty stan uszkodzeń. Następnie mebel zabierany jest przez kierowcę do zakładu produkcyjnego i naprawiony.
16. Jaki jest czas realizacji reklamacji?
  • Czas od otrzymania kompletnej dokumentacji do oględzin serwisanta trwa do 3 tyg, natomiast naprawa mebla w zakładzie produkcyjnym to czas 2 tygodni.

Dostawa

17. Ile kosztuje transport/dostawa?
  • Transport wszystkich zamówionych w naszym sklepie produktów jest całkowicie bezpłatny.
18. Czy kierowca wniesie towar?
  • Jest taka możliwość po wykupieniu odpowiedniej usługi.
19. Jaki jest czas dostawy?
  • Czas dostawy zależy od wybranego typu mebli : 10 dni roboczych, 21 dni roboczych lub 30 dni roboczych. Poszczególne informacje zawarte są w specyfikacji produktu.
20. Czy mogę odebrać towar osobiście?
  • Jest możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy Łęka Mroczeńska 102, 63-604 Baranów. Przy odbiorze osobistym, doliczamy rabat w wysokości 5%.
21. Czy jest możliwość dostawy na wybrany dzień?
  • Nie ma możliwości dostarczenia przesyłki na wybrany dzień.
22. Jak pakowane są narożniki?
  • Meble tapicerowane pakowane są w karton a następnie w folie. Dzięki czemu są odpowiednio zabezpieczone.

Inne

23. Co to jest Newsletter?
  • Newsletter jest to elektroniczna forma czasopisma – rozsyłanego za pomocą poczty elektronicznej. Ma na celu informowanie czytelników o nowościach, zmianach, ofertach czy rabatach. Zapisanie się do newsletter jest bezpłatne oraz wszystkie informacje dostarczane do czytelników także są darmowe.
24. Co to znaczy, że narożnik jest symetryczny?
  • Narożnik symetryczny, to narożnik który jest identyczny z obydwu stron. Narożnik symetryczny jest tylko wtedy, kiedy posiada dwie takie same strony. Lewa strona = odbicie lustrzane prawej strony. Dzięki temu możemy go ustawić w lewym lub prawym rogu pokoju.
25. Co to znaczy, że narożnik jest uniwersalny?
  • Narożnik uniwersalny, to narożnik który może być lewostronny lub prawostronny. Klient podczas montażu sam wybiera stronę narożnika.