×

Twoje dane są bezpieczne! (GDPR)

Aby móc dostarczyć Ci najlepsze oferty których szukasz, zgodnie z „GDPR” od 25.05.2018 potrzebujemy Twojej zgody na lepsze dopasowanie treści do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność i nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, w każdej chwili możesz wycofać zgodę na podstawie polityki prywatności

Zobacz więcej

FAQ - najczęściej zadawane pytania

1. Jak złożyć zamówienie?

W pierwszej kolejności wybierz produkt z naszej oferty jego parametry (rozmiar, kolor, rodzaj, ilość itp.) i kliknij „Dodaj do koszyka”. Podaj tam swój adres, metodę dostawy i płatności oraz wyślij zamówienie. Zamówienie można również złożyć telefonicznie bądź e-mailem. Złożone zamówienie potwierdza e-mail wysłany na Twoją pocztę. Najpóźniej na dwa dni przed dostarczeniem zamówionego towaru, poinformujemy Cię o przypuszczalnej godzinie oraz dokładnym dniu dostawy.
Pamiętaj, że wybierając opcję odbioru osobistego, zyskujesz dodatkowy rabat 10%!

2. Jak dokonać płatności?

Dostosowujemy się do Ciebie! Możesz dokonać płatności na 3 różne sposoby: przy odbiorze, przelew online oraz zakup na raty.

3. Jak dokonać zakupów na raty?

Sprzedaż ratalną prowadzimy za pośrednictwem dwóch banków: Santander Consumer Bank oraz Credit Agricole.
Oszczędzamy Twój czas - wszystkie niezbędne formalności załatwiane są online, bez konieczności wychodzenia z domu. To Ty wybierasz najbardziej korzystną dla siebie opcję.

4. Czy dajemy dodatkowe zniżki?

Oczywiście! Jeśli:

  • Jesteś posiadaczem Karty Dużej Rodziny, możesz liczyć na 5% zniżki na zakupy.
  • Zapisałeś się do naszego newslettera, otrzymujesz 3% zniżki na zakupy.
  • Zrobiłeś u nas zakupy, dajemy Ci rabat 5% na kolejne zakupy!

Dodatkowo, stale oferujemy zniżki i promocje na wybrane artykuły, które zawsze znajdują się w kategorii „Promocje”. Zobacz jak wiele zyskujesz!

5. Ile kosztuje dostawa?

Cenimy Wasz czas i pieniądze, dlatego dostawa jest bezpłatna na terenie całego kraju. Wasze zadowolenie jest dla nas najważniejsze!

6. Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy zależy od wybranego typu produktu. Przykładowe czasy realizacji zamówienia to: 5, 10, 15, 21 lub 30 dni roboczych. Poszczególne informacje zawarte są w opisie, w karcie wybranego artykułu.

7. Czy wnosimy meble?

Nasi kierowcy nie mają obowiązku wnoszenia mebli. Dlatego należy zapewnić odpowiednią ilość osób potrzebnych do odebrania mebli od naszego kierowcy i wniesienia ich do domu lub mieszkania. Towar dostarczany jest do pierwszych drzwi lub do miejsca, gdzie kierowca może dojechać.

8. Czy oferujemy usługę skręcania i montażu mebli?

Nie oferujemy usługi skręcania i montażu mebli. Do każdego zestawu zakupionych produktów, dołączona została prosta i intuicyjna instrukcja, która z pewnością pomoże Ci w skręcaniu wymarzonego mebla.

9. Na co zwracać uwagę?

Zawsze sprawdzaj towar. Przy zamówieniu oraz odbiorze, dokładnie sprawdź czy wybrany produkt ma poprawne parametry oraz, czy kolor i rodzaj mebla odpowiada Twoim wymaganiom. Jeśli nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić.

10. Jaki jest okres gwarancji?

Na wszystkie zakupione meble w sklepie Mirjan24.pl udzielamy minimum 24 miesiące gwarancji.

11. Jak anulować złożone zamówienie?

Aby dokonać anulacji złożonego zamówienia, prosimy o widomość na poniższy adres mailowy: biuro@mirjan24.pl

12. Co oznacza zwrot towarów w ciągu 14 dni?

Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupionego towaru, odeślij go nam, a my zwrócimy Ci pieniądze. To od Ciebie zależy, czy przywieziesz go osobiście, czy skorzystasz z usługi kurierskiej. Do dyspozycji masz 14 dni, w ciągu których musisz poinformować nas o zwrocie i odesłać zamówiony towar.
Zwracany produkt zawsze należy starannie zapakować i zabezpieczyć. Nie może on również nosić żadnych śladów użytkowania oraz nie może być skręcony.

13. Jak zareklamować meble?

Aby zareklamować meble należy poprawnie wypełnić formularz reklamacyjny oraz dołączyć zdjęcia uszkodzonych elementów jak również ich symbole, które znajdują się w instrukcji montażu dołączonej do zestawu.