×

Twoje dane są bezpieczne! (GDPR)

Aby móc dostarczyć Ci najlepsze oferty których szukasz, zgodnie z „GDPR” od 25.05.2018 potrzebujemy Twojej zgody na lepsze dopasowanie treści do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność i nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, w każdej chwili możesz wycofać zgodę na podstawie polityki prywatności

Zobacz więcej

Reklamacja – 5 kroków do sukcesu

Drogi Kliencie!

Wystąpił problem z produktem zakupionym w naszym sklepie?

Rozumiemy, co czujesz. Dlatego chętnie pomożemy Ci w złożeniu reklamacji. Postaramy się ją rozpatrzyć tak szybko, jak to możliwe.

Jednak wcześniej będziesz musiał wykonać kilka prostych czynności:

1. Zrób zdjęcie produktu

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z produktem będącym w okresie obejmującym gwarancję, udokumentuj to. Zrób wysokojakościowe zdjęcia uszkodzeń bądź wady produktu - najlepiej z kilku różnych perspektyw. To pomoże nam rozwiązać Twój problem.

2. Wypełnij formularz

Wypełnij prawdziwymi danymi nasz formularz zgłoszeniowy kliknij tutaj, aby wyświetlić, dokładnie opisz zaistniałe uszkodzenia oraz dołącz wcześniej wykonane zdjęcia. Po uzupełnieniu zostanie on automatycznie przesłany do naszego działu reklamacji.

Chcemy by Twoja reklamacja była jak najszybciej rozpatrzona, a Ty w 100% usatysfakcjonowany. Dlatego prosimy o poprawne wypełnienie formularza reklamacyjnego, to znacznie przyśpieszy proces.

3. Zweryfikujemy uszkodzenia

Zgodnie z wypełnionym i przesłanym formularzem, nasz ekspert ds. Reklamacji, zapozna się z sytuacją i oceni wadę produktu.

Bez obaw! Nasi specjaliści wiedzą, jakie rozwiązanie będzie dla Ciebie najlepsze.

4. Przetwarzanie reklamacji

Rozpatrzenie reklamacji trwa 21 dni. W tym czasie staramy się ocenić wadę i rozwiązać istniejący problem. Na bieżąco będziemy informować Cię o aktualnej sytuacji reklamacyjnej. Naszym celem jest wspólne i jak najszybsze rozwiązanie problemu.

5. Możliwości reklamacyjne

Nasz ekspert wybiera najlepsze możliwe rozwiązanie dla Twojej reklamacji. Może być to: wymiana części lub całego produktu bądź rabat.

Dla nas ważna jest Twoja satysfakcja!